Bejelentkezés|| Regisztráció
Új jelszó
Iratkozz fel
hírlevelünkre!






A Megbékélés Chartája
II. Rákóczi Ferenc Alapítvány - Magyarságismereti Mozgótábor
Népszavazás-kalkulátor!
Legyen-e, s ha igen, milyen legyen a népesedéspolitika Magyarországon?
Egy biztosító - több biztosító az egészségügyben? A Magyar-Hon-Lap saját sorozata
KDNP
MKDSZ
IKSZ
FIDESZ
FIDELITAS
FIT
Európai Néppárt
ENP-ED MAGYAR DELEGÁCIÓ
Írj a magyar EP-képviselőknek!
Pesty László: Megsebzett Ünnep
Demokrata Online
Szövetség
ORBÁN VIKTOR
Árkád Szépirodalmi és Művészeti folyóirat
Dinnyés József daltulajdonos
Magyarok Háza
A szabad vasárnapért
Kismama bérlet
MTI
Magyar Krónika
 Korábbi híreinkért kattintson ide!
A fiatalok felé nyit a bécsi turizmus Budapest kiemelt helyet foglal el az osztrák főváros turisztikai stratégiájában, amellyel a fiatal korosztály felé nyit Bécs - közölte a Noguchi Portell Novelli kommunikációs ügynökség.

Jelentősen növelte forgalmát a magyarországi Bosch csoport A magyarországi Bosch csoport 134 milliárd forintra növelte forgalmát a magyar piacon, ez 13 százalékkal haladja meg a 2010-es eredményt. A Magyarországon tizenegy leányvállalattal jelen lévő cégcsoport tavalyi eredményeit szerdán sajtótájékoztatón ismertette a magyarországi Bosch csoport vezetője.

Az ausztrál anglikánok is teljes egységre léphetnek a Katolikus Egyházzal Az Ausztrál Püspöki Konferencia keretében 2012. június 15-étől állítják fel a személyi ordinariátust azoknak az anglikánoknak a számára, akik az Anglicanorum Coetibus kezdetű apostoli konstitúció útmutatási alapján egységre lépnek a Katolikus Egyházzal. Ez lesz a harmadik személyi ordinariátus, amelyet XVI. Benedek pápasága alatt felállítanak: az első volt a nagy-britanniai, a második pedig az egyesült-államokbeli.

Ünnepi taggyűlésen emlékeztek Isépy Tamásra A Kereszténydemokrata Néppárt Miskolc Városi Szervezetének tagjai Isépy Tamásra, a magyar és a miskolci kereszténydemokrácia meghatározó alakjára emlékeztek, akiről a miskolci székház nagytermét is elnevezték. A KDNP múltját, jelenét és jövőjét is elemző rendezvényen részt vett Semjén Zsolt miniszterelnök-helyettes, a Kereszténydemokrata Néppárt elnöke, és Harrach Péter, az Országgyűlés KDNP frakciójának vezetője is.



A legújabb hozzászólások


Időjárás
http://www.idokep.hu/
Időjáráselőrejelzések
Időjárás előrejelzés
A Magyar-Hon-Lap RSS csatornái
Hírlevelek
Hozzáadás a Google kezdőlapjához Twitter





Bérkalkulátor
Mennyi az annyi? Bérkalkulátor a Magyar-Hon-Lapon!



Ez volt a vizitdíj-útmutató


Sajtó
Nagyon hasznos
Küldj SMS-t
Kultúra
Szótárak
KERESZTÚT
Népszavazás 2004

PAX-TV heti műsora

Átváltók

Panoráma
csak egy kattintásra!

Mit látsz ma az égen?
Be szép a Világ!
Web kamerák

Gazdaság
Tözsdeinformációk - Központi Statisztikai Hivatal- OECD statisztika - MNB

Hazai közélet - Egyesületek
1000 év törvényei
Parlament- Miniszterelnöki HivatalPártokFidelitasIKSZIKSZ - Csongrád megye - Határon Túli Magyarok Hivatala
Közvéleménykutatások - Magyar millennium - Választási Hivatal - KÜM EU vonal

Nemzetközi közélet - Egyesületek
Európai Unió - Európai Parlament - Európai Néppárt - Európa Tanács - CDU - Brit Nagykövetség - Capital Commentary -
Szent István Egyesület - Magyar Koalíció Pártja - RMDSZ - VMSZ - Magyar Emberjogi Alapítvány

Turisztika - szórakozás
Hotelek - Falusi turizmus - Országjárás - Utazás - Erdély - Hannover EXPO 2000 - WorldGuide - Világlátó

Internet
Keresők - Ingyen E-mail lehetőségek - Ingyen WEB-helyek - Virusirtók - Összetett kereső - Címtár

Hit - vallás
Biblia
Katolikus - Magyar Katolikus Egyház - Könyvtár - Vatikán - Napi igeliturgia - Virtuális plébánia - Gyulafehérvári érsekség - Gyomaendődi iskola - Igen c. folyóirat - HÁLÓ - Rókusi Katolikus Klub - Dunaharaszti és Taksony plébániái - Szent Család Plébánia
Keresztény fiatalok klubja
Zarándok
Görögkatolikus - Parochia
Református - Parókia.net - Pasarét
Evangélikus - Magyar Evangélikus Egyház
Unitárius Unitárius Egyház - Petrozsényi templom

Egyéb - Hirdetések
Álláshirdetések - SZJA és 1 %

Miért? Miért? Miért? Nyomtatás E-mail
További cikkek a kategóriában: Közélet
2012. február 16.

Surján László

Miért? Miért? Miért?

Mellbevágó volt immár másodszor végignézni, ahogy az Európai Parlamentben támadták hazánkat. Miért lett kemény politikai csaták helye ez a parlament, amelyben a pártok egymásra vannak utalva, hiszen egyiküknek sincs többsége? Ez az elemzés erre keresi a választ.

Békés, unalmas élet folyt az Európai Parlamentben. Még a költségvetési vitákat sem övezte az a csatazaj, amellyel minden nemzeti parlamentben találkozhatunk. A pártcsaládok figyeltek egymásra, udvariasan fogalmaztak, személyes barátságok szövődtek. Csupa olyasmi, amit a végtelenségig megosztott Magyarországon az elmúlt két évtizedben elképzelni sem lehetett.

Ennek nyomát sem látta, aki a parlamenti vitát, vagy a legutóbbi bizottsági meghallgatást nyomon követte. Felháborodott levelek érkeznek, ésszerű vagy kalandos magyarázatokkal telvék: mindenki szeretné érteni, mi a mozgató rugója az eseményeknek.

A mi oldalunk rendezett támadásként éli meg a tapasztaltakat. Szó sincs arról, hogy egyszerre minden baloldali képviselő kies otthonában a magyarországi hírekkel kezdene foglalkozni, s spontán felháborodásában, hogy miféle jogtiprások vannak mifelénk, rendteremtés céljából igénybe veszi az Unió adta lehetőségeket. Nem. A vádak, amelyekkel előállnak, ismerősek a hazai közönség előtt. Ugyanazt halljuk, olvassuk mindenütt. Egy közös forrásból buzog fel a magyar demokrácia siratóéneke.

Persze több szál létezik, hiszen minden mindennel összefügg. De ne feledjük, ami tavaly történt. Akkor a szlovén miniszterelnök, Borut Pahor, kijelentette, hogy mihelyt vége az EU elnökségnek, “Magyarországot politikailag el fogjuk szigetelni.”

Azóta Pahor megbukott. Előbb még eljött Canossát járni butácskának tartott kijelentéséért. De vannak helyzetek, amikor egy szocialista miniszterelnök igazat mond. Írjuk fel korommal a kéménybe.

Pahor kijelentése után nem kell azon gondolkodni, hogy szervezett-e az akció, vagy sem. Azon sem kell törni a fejünket, hogy kik állnak mögötte. A miért kérdésére is van felelet.

Ma a 27 tagországban mindössze három kormányfő tartozik a szocialistákhoz. Nem nagy mozgástér. A szlovák választásokkal alighanem javul a helyzetük, s Horvátország csatlakozása ismét szépíti a vereséget. Szép reményeik vannak Franciaországban, s a német helyzetük sem kétségbeejtő, de ezek még odébb vannak. Most egyetlen terep maradt számukra, az Európai Parlament, ahol a második legnagyobb frakciót alkotják és potenciális szövetségeseik legalábbis emberjogi kérdésekben a liberálisok, a zöldek és a kommunisták, akikkel együtt abszolút többségük van. Ezt használják ki, s ott támadnak, ahol a legnagyobb számukra a veszély: a kétharmados támogatottságú magyar miniszterelnök meggyengítése, vagy szerencsés esetben görög és olasz mintára való eltávolítása hatalmas siker volna számukra. Tehát miért is? Nos, ezért. Hogy közben anyagilag tönkre tesznek egy országot? Nem nekik fáj. Mi viszont megvédjük, hiszen a miénk.



Hozzászólások
Keresés RSS
Baldrick   |2012-03-25 19:43:27
MTV írta:
apaHEAD írta:

Igazat mondani mindig alkalmas az időpont.
És tapasztalatból tudom, hogy tényleg szabddá tesz.
Tudom, hogy ez onnan nézve szűklátókörűség, de én ilyen szélsőséges igen,igen - nem, nem ember vagyok. Minden más helyzet szenvedéssel jár. Szintén tapasztalom naponta.

Igaz. A "hogyan" az amit a politikusnak tudnia kell. Sajnos ugyanis nem mindegy, hogy az az igazság hogyan kerül napfényre.


Hát.... Az igazság, igazságként kerüljön napfényre, mert másként hazugságnak hívják, szerintem. Csak a politikusoknak létezik többféle  (aktuális, személyre szabott, pártfegyelemmel megerősített, érdekvezérelt, satöbbi ) igazság. Ők már az igent meg a nemet sem ismerik igazán.
MTV  - re: háááát   |2012-03-25 11:15:19
apaHEAD írta:

Igazat mondani mindig alkalmas az időpont.
És tapasztalatból tudom, hogy tényleg szabddá tesz.
Tudom, hogy ez onnan nézve szűklátókörűség, de én ilyen szélsőséges igen,igen - nem, nem ember vagyok. Minden más helyzet szenvedéssel jár. Szintén tapasztalom naponta.

Igaz. A "hogyan" az amit a politikusnak tudnia kell. Sajnos ugyanis nem mindegy, hogy az az igazság hogyan kerül napfényre.
Servetus   |2012-03-02 20:10:59
KEDVES BALDRICK! Igazad van,semmi sem változik!Köszönöm hogy felhívtad a figyelmemet a csatornára.Üdv.
Baldrick   |2012-03-02 12:38:27
http://www.youtube.com/watch?feature=player_emb...
Semmi nem változik.
Baldrick  - Miért?Mért?Miért?   |2012-02-29 17:06:28
Hát akkor végül is mégis csak, csak nem olyan jó emberek?
De lépjünk túl rajta.
Csendbe maradunk, és mikor senki nem számít rá megint megkérdezzük, olyan székelyesen. Körülbelül, 2 év múlva lesz várható, az a váratlan.
Bizony közben , jobb szemüvegre váltottam és megláttam a láthatatlant.
Nem is láttam, éreztem inkább? Pont olyan mint a bankoknál, nem is látjuk csak hirtelen belelépünk abba a járdán gőzölgő ebadtába.
Még én sem látom tisztán, de tegnap ráéreztem. Éppen a kötelező kamarai tagsági regisztráció kapcsán, mely már a sokadik kisbicska a bordáink között. "lassan elfogy a hely" No nem az 5 000,- Ft. csak az elv, és a takaró, mely a lényeget takarja. R B mondá a megszorítás nem járható út. És akkor láttam meg a fátyolosan előttem lebegő választási papír legalján. "Nem kell félni, a megszorítás nem járható út nem lesz megszorítás*" nagybetűvel, és alul a csillag mellett tömören az apróbetűs a folytatás "csak elvesszük a pénzeteket". Nem is tudom miért látok én ilyeneket? Vagy nem is látom? Mégis csak érzem?
Bodor Miklós László   |2012-02-29 06:32:42
"...az érintett párt féltve örzött parlamenti frakciója sérülne igazán,hiszen a delikvensek átülnének a függetlenek frakciójába."

 (Servetus)

Kimondtad a "frankót"
Ez a szempont soha nem jutott volna eszembe!  Tehát, aki letagadja besúgó múltját, mégis kiderül, azt nem kihajítják az Országházból, mint alul kulturált kirándulók, az elműködött liberót!
Egyszerűen, és magától értetődően átülnek a függetlenek közé.
Nálunk!

Pedig a módszerváltás után magam is tagja voltam egy azóta nehéz munkával tönkretett pártnak.
Ott könnyű szívvel megváltunk azoktól akikről kiderült ügynök múltjuk.
apaHEAD  - háááát   |2012-02-27 20:42:23
Servetus:
Én értem az érveidet ügynök ügyben, mégsem értek egyet veled, mert :
Igazat mondani mindig alkalmas az időpont.
És tapasztalatból tudom, hogy tényleg szabddá tesz.
Tudom, hogy ez onnan nézve szűklátókörűség, de én ilyen szélsőséges igen,igen - nem, nem ember vagyok. Minden más helyzet szenvedéssel jár. Szintén tapasztalom naponta.
Baldrick   |2012-02-26 19:11:22
Hát ez se kutya.
http://www.es.hu/;level_joachim_gaucknak;2012-0...
Ha valamit elmulasztunk, lehetőséget adunk másoknak. 20 éve eszt tesszük, bár mi is a liberálisok kezébe, tettük, vagy valakik tetették az ügynöklistát. Még jó ,hogy vacsora előtt olvastam, mert legalább kárba nem ment.
Aggódom marad még segg ezeknek amivel nem végeztek. 
Fújjalakok.
Servetus   |2012-02-26 17:41:42
JÓ BALDRICK! Elismerem,tévedtem.Pusztán azt akartam jelezni,hogy nem látja a politikai manipulációt az ügynök kérdés halogatásában,mismásolásában.
A parlamenti pártok hétpecsétes titokkal őrzik fiókjaikban a rivális pártok érintetjeinek aktáit,amelyekhez még 1989 őszén boldog-boldogtalan hozzájuthatott.Az áruló dossziék nyilvánosságra hazatalakor - túl a morális következményen - az érintett párt féltve örzött parlamenti frakciója sérülne igazán,hiszen a delikvensek átülnének a függetlenek frakciójába.Ezzel a szándékkal éppen úgy lehet zsarolni - mint a nyilvánosságra hozatallal. Ezért van csönd és kiáltás de lepereg a falról mint a borsó. Üdv.
Baldrick   |2012-02-26 16:09:56
Persze, ha valaki büszke akar lenni rájuk, hát én nem ellenzem, csak levonom...
http://www.origo.hu/itthon/20120225-a-vagina-mo...
Mikre ráérnek kendek, a mi munkánk javából.
apaHEAD   |2012-02-26 10:42:31
Baldrick: Köszönöm a linket, igen tanulságos.

Sokat elárul azokról, akik ezt hajlandóak aláírni és azt mondják büszkén, hogy most már megfelel .
Baldrick   |2012-02-26 16:08:23
Kedves Servetus ön téved.
Én nem a politikusokat és a politikát nem szeretem, hanem a gazemberséget. Ha a kettő legtöbbször egybeesik, én arról nem igazán tehetek. Egyben nincs olyan erő (még a 2/3 sem) mely bevetteti velem, hogy a nemzet érdekét szolgálja a 20 egynéhány éves sunnyogás. Lehet ideológiákat kitalálni, hogy miért nem, de most már egyértelmesülni kezd, egyesek önvédelme az igazi ok. Lehet írogatni, hogy kend hülye hozzá, de a szoci tábor többi országa, ezek szerint teli volt hülyékkel. Csak mijeink, és önök ilyen fájintosak. Most a Fidesz-KDNP elválhatott volna az ocsútól, de ezek szerint neki is jobb, a néma hallgatás, és a dagonya a korpa közt. Akik nemmel szavaztak azokra ezentúl úgy nézek.
Milyen jogbiztonság az ahol a spicliknek, népnyúzónak személyiségi jogai vannak (politikai és jogi védelem alatt áll) a szenvedőnek meg semmi, néha kapnak egy két értéktelen medált. Ez az ő kárpótlásuk? Ugyan, ne már. Adnék egy örök érvényű igazságot, adómentesen. Az a jövő melynek alapja a hazugság sz@rt sem ér, bizonyítja az elmúlt 22 év. Az önök és hasonlók hibájából, lehet hogy reggel is megemeltem kalapom egy spicli előtt, tán mosolyogtam is. A hazugságbanélést kényszerítik ránk.
És hogy a témánál maradjak. Gondolom látja az EU közvetítéseket is. Most a látottak alapján mit is kéne róluk írnom, kedveském? Nem tűrné a nyomdafestéket, és polkorrekt sem igazán lenne. 
Akkor legyen még egy ok önöknek elégedetlenségre, megkérdezném? Miért vár immár 2 éve a törvényes fizetést szabályozó törvény megalkotásával, a 2/3-ad? Csak nem azért mert ezeknek az "egyeseknek" van lehetőségük halászni a zavarosban?
Servetus   |2012-02-25 20:37:56
KEDVES Baldrick, feltehetően azok közé tartozik,akik nem szeretik a politikusokat és a politikát.Ennél fogva - már megbocsásson - nem is ért hozzá. Tíz hozzászólása közül kilencben,asztalt verve kéri számon az ügynöklistát.Tehát,én így látom: Egy kommunista diktatúra utáni demokratikus rendszerváltásban a 2/3 többségű parlamenti képviselők között,a Közigazgatásban lecserélt új vezetők között feltehetően akadnak beépített ügynökök,akiknek felderítése nem olyan egyszerű. Van egy cselekvési kontroll,amely türelmet és biztonságot kíván a vizsgálódás sikeréhez. Ennek a folyamatnak a sürgetése értelmetlen és sikertelen. A kintről való bekiabálást figyelmen kivűl hagyják és nem tartják nagy veszteségnek,ha egy drukker a meg nem adott tizenegyes miatt a másik csapatnak tapsol. Baldrick,maradjon ebben a vitapartneri körben amely most kezd kialakulni!
Baldrick   |2012-02-25 18:58:58
És ez messze nem minden.
http://kkbk.blog.hu/2012/02/23/a_diktatorikus_eu
MTV  - hibáink ... egységünk?   |2012-02-25 17:12:27
meszi964 írta:
a pökhendi harmadok
Ki a pökhendi? Bárki. Pökhendi lehet, aki a feladata végzése mellett nem úgy beszél a többi emberrel, ahogy azok szeretik. Hamar rásütik a bélyeget. De van aki pökhendin bírálja a vezetőt, közben pedig csak alkalmatlan ötletekkel házal.
A magunk igazát elhisszük, és olyan könnyen leszünk pökhendik. Talán csak azok nem akik ide a véleményüket leírják. Talán ők nem, kivéve engem.
Kedves nem pökhendi emberek. Mindenki megőrizheti a maga vélekedését, és mégis lehet egységet felmutatni. A Békemenet ilyen volt. Szükségünk van erre. Szükségünk van a különvéleményeinkre, a haragjainkra is, de az egységes fellépésre is, amikor meg kell mutassuk, hogy van egy határa a pofátlanságnak. Van?
Baldrick   |2012-02-25 15:48:33
Szeretem hallgatni azokat, akik 5 -6 évvel ezelőtt is Csurka István neve hallatán, becsurogtak félelmükben és pocskondiázták. Most meg hirtelen egész másképp ítélik meg. Már nem konkurencia, dicsérhető is akár. Mondtam már milyen mocskos dolog a politika, pláne ha megélhetési.
Kitartó vagyok.
Tessék mondani az ügynökmúlt feltárására miért szavazott a Fidesz-KDNP-nek nagy többsége nemmel?
meszi964  - re:   |2012-02-25 10:06:19
Bodor Miklós László írta:

És ezeket az érveket is olyan ember írja, aki a MIÉP tudatos tönkretétele óta erre a mai koalícióra szavazott, és munkáját szavazó biztosként támogatta!


Csatlakozom! S ma a pökhendi 2/3 helyi császárai szemében éppen az összefogásra, a gondolkodásra, az önfenntartásra és a keeszténységhez való visszatérésre való éjt nappallá tevő buzdításaim miatt lettem közellenség... Nem szeretik ugyanis, ha valaki gondolkodik, mert akár rá is jöhet, hogy a táboron belül kik és hogyan mennek szembe OV és a kormány törekvéseivel...S meg vagyok győződve arról, hogy emiatt távolodnak el egyre többen a támogatók soraiból. Fenti is gondolkodni kellene....Aki nincs velünk, ma még nem biztos hogy ellenünk van, csak elege lett a széllel szemben harcból. Sok esetben a helyi vezetésnek köszönhetően...Merthogy nem személyre szavaztunk anno.
Servetus   |2012-02-24 17:11:29
MEGISMÉTLEM és vallom Bodor Miklós László kiemelt mondatát:
"Belül maradva kell megvívni ezt az ütközetet is.NEKÜNK ITT EGYRE GYAKRABBAN EGGYÜTT, - MINT EGYMÁS ELLEN"
Az elmúlt héten adta vissza lelkét teremtőjének Magyarország ma élt legnagyobb drámaírója,aki egész életében Szent László-i vitézséggel küzdött a nemzetére leselkedő Gonosz ellen. Utolsó éjszakáján azt mondta: tudja,hogy szép,tartalmas élete volt.
E nagy élet során mindvégig írt és írt és írt és írt.Nagyon-nagyon sokat.Értünk. A fajtájáért!
Elképzelhető,hogy nem ismerte a szóböjt kifejezést.
Baldrick  - Re:MTV   |2012-02-24 16:29:07
Idézet:
Mi a marxizmus "istene"? A pénz. Az bántja a minket támadók mögött álló gazdasági érdekcsoportokat, hogy a nemzeti kormány intézkedései kiveszik a kezükből az eddig biztos profitot.

Kedves MTV, a világ a nem pontos fogalmazások, áldozata lett. Most ön is azt teszi.
Nem a marxisták "istene" a pénz. Ön tájékozatlan. Nem ők cserélték fel a "templomot" bankokra. Soha nem az embercsoportokról alkossunk véleményt hanem a mentalitásukról.
Már majdnem polkorek voltam, ugye?
Azért ma is megkérdezem, hátha valaki megszán, és válaszol.
Mi a búbánatért szavazott az ügynöktörvényre a Fidesz-KDNP nemmel?
Bodor Miklós László   |2012-02-24 13:59:50
"Ha kilépnénk, az nem segítene kedves BML."
Amit írtam, annak egyik olvasata, lehet valóban a kilépés egy olyan "klubból", amely nem tiszteli a közösséget megalapítók elveit. Nem tiszteli a megkoplalt tagdíjukból őket jól tartókat.

Nem tisztelik az életet.
Nem tisztelnek semmit!

Az elszabadult hajóágyúkként viselkedő, szocialistának mondott, liberálisba átvetkőzött kormányzat hatalma alatt nem éltek egy percig, sem, mégis mintha csak, és kizárólagosan az ő érdeküket óvnák!

Észhez téríteni őket - ma úgy látszik - csak annak kinyilvánításával lehet, ha érinthető közelségbe kerül a megnyomorított, elgyarmatosított országok kilépése!
Tudatosítani kell velük, hogy elsősorban nekik kell változniuk.

"Belül maradva kell megvívni ezt az ütközetet is.
Nekünk itt, egyre gyakrabban együtt, mint egymás ellen. "

Kedves MTV!
Rajtam- néhányunkon - kívül ki, mikor, és hányszor szorgalmazta az összefogás szükségességét?
Eredménytelenül...

"Önellátás ra csak a Koreai NDK rendezkedett be, mi ezer szállal függünk az EU gazdaságától. "
Bizony ma már ezer szálú a pókháló, ami gúzsba köt!
Mik is a pókháló szálai?
A bagóért felvásárolt, majd lebontott gyáraink miati függő helyzetünk. Ma látszólag üresen álló lakásokkal vigyorgó lakóparkok vannak helyükön.

A stájer, és spanyol, izraeli és tudj' Isten honnan hozott almák, gyümölcsök miatt kivágatott almásaink.
A kiirtott tehénállományunk miatt euróért vett műtej.
A disznólakba késedelmesen bevezetett lágy zeneszó, és ajánlásuk ellenére oda nem adott pirospöttyös labdák miatt eladhatatlan hústermékünk.
A multi-érdekek felheccelt bajnokai, akik miatt nem eladható a nyugaton a libamájunk.
A megszüntetett cukoripar , a most folyamatban lévő, felszámolás alatti baromfi-telepek miatt,
és hadd, ne soroljam az "ezer szál" elemeit.

Rajtunk kívül emelt szót a mérges pók ellen valaki?
A mai helyzet a szolgalelkűség, ugyanakkor a gőg, az eltagadás, a szándékok elferdítésének, ( mi vagyunk egyedül okosak, mi egyedül is képesek vagyunk, "aki másra szavaz, az nem keresztény" - felfogás) eredménye is!

A mai körlevél szóböjtöt ajánl. Biztos, hogy most arra van szükség?

És ezeket az érveket is olyan ember írja, aki a MIÉP tudatos tönkretétele óta erre a mai koalícióra szavazott, és munkáját szavazó biztosként támogatta!



Mit teszünk két év múlva? Hm... Írtam röviddel előbb: gondolkodom!
MTV  - +   |2012-02-23 21:24:31
Igaz, amit ApaHead ír. Bántja őket sok apró lépés, közte az "Isten" szóval kezdődő Alaptörvény is. De nem ez az ok.
Mi a marxizmus "istene"? A pénz. Az bántja a minket támadók mögött álló gazdasági érdekcsoportokat, hogy a nemzeti kormány intézkedései kiveszik a kezükből az eddig biztos profitot. Azok, akiket ők küldtek Brüsszelbe (az elvileg marxisták), most elverik rajtunk a port. Ha kilépnénk, az nem segítene kedves BML. Önellátásra csak a Koreai NDK rendezkedett be, mi ezer szállal függünk az EU gazdaságától. Belül maradva kell megvívni ezt az ütközetet is.
Nekünk itt, egyre gyakrabban együtt, mint egymás ellen.
meszi964   |2012-02-23 20:15:47
Abszurd, hogy Andor László jogosnak találja mindazt, amit kapunk. (egy Echo-s beszélgetésben szinte még Deutsch Tamás is..). .Ma Szőnyi Kinga az Echo-ban úgy nyilatkozott, hogy nem lehet visszahívni a képviselőket, ill. csak akkor, ha bűncselekményt követnek el. Szerintem ami az elmúlt hetekben, napokban történt az kimeríti ezt a fogalmat! Nincs egyetlen grémium sem a 2/3 rendszerében, avmely ezt gyorsított módon kimondaná? Valóban mi vagyunk az a bizonyos 2/3?
Servetus   |2012-02-23 16:31:34
TUDOMÁSUL kell vennünk,hogy Magyarország akkor kap nemzetközi dícséretet,amikor nem a maga társadalmának,hanem a nemzetközi elvárásoknak tesz eleget.
A két szempont egyeztetése nem könnyű feladat de nem is lehetetlen.Meg kell teremteni a gazdasági stabilitást de még inkább,sorsunk rendezését döntően befolyásoló politikai és közéleti atmoszférát.Ez nemcsak fennkölt erkölcsi vagy magasztos világnézeti kérdés.Valamilyen alapvető értéktisztelet nélkül nincs működő közigazgatás. Ha a társadalom nem követeli meg vezetőinek feddhetetlenségét,ha saját gyarlóságát(kisebb pénzügyi stiklit elkövetve) a magasabban állók vétkeivel mentegeti,akkor saját magának állít csapdát. Orbán Viktor kormányának teljhatalma nem diktatúrát jelent hanem feladatot.Nem jelent szabad mozgásteret csak elvi megbízatást. Ha Magyarországon diktatúra van,azt nem a kormány,hanem a hitelezők gyakorolják !
Lehet a kormány politikájának egyes tételein háborogni azoknak, akik más értékrendet vallanak. Ám az előző,a szociális kormány által rombadöntött pénzügyi egyensúly diktatúrája mindenkit sújt!
Servetus   |2012-02-23 16:11:37

apa HEAD írta: " De úgy látom,hogy a többség csak jobb és bal oldalt,2/3-ot,befektetői hangulatot,EU komformitást betartandó játékszabályokat stb....lát."

Elolvastam és megértem magasan szálló gondolatait-indulatát. Remélve,hogy a közeljövőben irásainkban rejlő mondanivalóink közelednek egymáshoz és közös nevezőre jutnak - üdvözlöm.
Helka   |2012-02-23 12:21:53
Mindenki nyugodtan kinevethet, de esetleg nézzen bele az oldalba:

http://www.nagyfigyelmeztetes.com/

Nem szükséges elhinni, elég, ha valakinek tudomása van róla. Megtalálható az oldalon az eredeti angol forrás is.
Az előforduló magyartalanságokért előre is elnézést kérek. Bár magam is szenvedek olvasása közben, de a tartalom jelen esetben fontosabb, mint a helyes nyelvtan.
apaHEAD   |2012-02-23 09:39:06
Servetus:

MTV magyarázkodásán és a cikken egyaránt nevetnem kell .... kínomban !
És az a felismerés sem jó érzés, hogy tökéletesen el vagyunk veszejtve!

Ami nem szorul magyarázatra, az a FIDESZ elzárkózása az Ügynökmúlt feltárása elől.
Épeszű ember azt gondolná, hogy ha már mi lettünk "Európa Iránja" legalább belső ellenségre nincs szükségünk. Erre fel mit szavaz a FIDESZ ? .... no ezt nem kell magyarázni !

A 2/3-ad ról : tudom, hogy ez volt a szavazati arány .... én is a FIDESZ-re szavaztam. Ezért jogomban is áll kritizálni őket .

- Ugye ? ( remélem )

De sem a 2/3, sem a 3/3 nem demokrácia amíg az a néhány megválasztott nem azt teszi amit : A 2/3 szeretne. Tetszik tudni ? Nem a FIDESZ a 2/3, hanem mi, akik rá szavaztunk.
És mi kimentünk nemrég elmesélni, hogy mit nem akarunk. Jó nagy transzparenssel mentünk, és lassan mentünk, hogy Kendtek is megértsék erre most pontosan ott fekszünk, ahová MTV szerint le sem heveredtünk.
-Jön az IMF
-Fiskális paktum
-Jön a büntetés ( időutazás formájában )
-Nem menthettük meg a MALÉV-et
stb.

Mi vagyunk a világon a legbüszkébb feltörlőrongy.

Azt Ön jól látja, hogy a Kereszténységnek ma helye nincs ajrópában. Csak olyan dolgokért nem szólnak amelyek a paráznasággal, perverzióval, buzisággal, pedifíliával, kommunizmussal, mammonnal stb. .... állnak kapcsolatban. Ha emlékezetem nem csal, ezért valamikor régen egész városok hulltak porba.
Nem mintha Magyarország oly vallásos volna de az Alkkotmány ezt a rémet vetíti a nyugat sátánistái elé. Nem más ez mint a régi ;
Emberi törvények kontra Egyetemes Isteni értékek háború.
Ugyan az ami lenyomott minket minden szabadságharcunkban.
De úgy látom, hogy a többség csak jobb és bal oldalt, 2/3-ot, befektetői hangulatot, EU konformitást, betartandó játékszabályokat stb .... lát .
Bodor Miklós László  - re:   |2012-02-23 11:25:40
Servetus írta:
APAFEJ (apa HEAD ) ! Nem értem,hol kell kezdeni a röhögést és hol kell befejeznem.Felbőszítettük az öntelt és ostoba európai mainstream (véleményformálok)gyülekezetét, főleg szocialista frakcióit,Először:hogy kétharmados többséggel rendelkezünk amit ők - természetükből és jellemükből adódóan - soha az életben nem fognak elérni.Másodszor:Szabályoztuk a magzatvédelmet és a házasságot.Harmadszor: Keresztény alapú kultúrát gyakorlunk.
Úgy tudom ez a három tétel váltja ki a dühöt ellenünk és nyitja ki a gyülölet töviseit hazánk ellen. Na már most hol kell itt röhögni?


Nem! Nem kell röhögni! Legfeljebb kínunkban, kedves Servetus.

Inkább tényleg át kell gondolni, hogy mit is keresünk olyan helyen, ahol dühöt vált ki a keresztény alapú kultúra, a normális testiség felvállalása, az utódokról való gondoskodás elsőbbsége, a nyers szexualitással szemben! És miért akarunk minden áron olyan klub tagjai lenni,ahol társadalom legelemibb sejtjének: a családnak a rangját nem ismerik el?

Miért is kell tagnak lenni abban a csapatban, ahol a "kétharmados többséget" , javítok: mind a három harmadot nyomorszintre igyekeznek lenyomni a háttérhatalom érdekeinek érvényesítése miatt?

Nem! Mégegyszer: nem röhögni kell!

Gondolkodni kell! De gondolkodni KELL!

Akár azon is, hogy miért a nagy egyetértés abban, hogy az ügynöki múlt dokumentumai ne legyenek nyilvánosak.
Azon is lehet gondolkodni, hogy miként ülhetnek a képviselői padsorokban egyes kettős állampolgárok, és miért nem ülhetnek/ülnek olyan kettős állampolgárok, akik hátrányokat is felvállalt  nemzeti hovatartozásuk, származásuk okán kettős állampolgárok.

Feltételek nélkül az EU tagság csak 22 magyar állampolgárságú embernek lehet érdeke, és azok családtag alkalmazottainak.

Meggyőződésem, hogy a jelenlegi arcpirító, mindannyiunkat sértő EUrokrata viselkedés a korábbi csúszómászó magatartás egyenes következménye.

Az Únió komolyságát jól példázza, hogy a magyar EU biztos megengedheti magának, hogy ott se legyen, amikor az őt delegáló országot igazságtalanul megbélyegzik...
És még korrektnek is tartja! Mosolyogva.
Baldrick   |2012-02-23 07:52:46
Idézet:
Ennél hitelesebb forrásból kell merítenie!


Kedves MTV!!! Ha már így megszólított.

Akkor Ön  szerint a parlament sem hiteles. Én is régóta  gyanítom.
Sőt akik a politikusok pártján vannak, azoknak is döcög valahol, valami. Mégis csak eltűnt mindenünk, nem?
http://www.parlament.hu/internet/plsql/ogy_szav...
http://www.nemenyi.net/default.asp?SID=0&AID=0&...
Ha rá kattint mindkettőben megtalálható a parlamenti szavazás eredménye, meglepő módon tök ugyan az.
Ha körülnéz, és nem élből reagál akkor  a kép alatt rákattint ugyan az a parlamenti oldal található.
No, ennyit a hitelességről. Mert a politikusok azok aztán ám hitelesek. Itt névszerint megtekintheti. A barátom nagyanyjának a sógora hallotta valakitől a kórházban, hogy Nyékládházán azt mesélték majdnem igazmondáson értek egy politikust. Kb. így néz ki a hitelesség, mert lassan idejutunk. Mivel nem szavazták meg a közvélemény jogosan feltételezheti ezek után, hogy a Fidesz és a KDNP teli van besúgókkal. Szükség volt erre? Mi meg várjunk még 20 évet?
Az EU meg pláne hiteles. Mindennap látjuk, halljuk, és sajnos a bőrünkön is érezzük.
Servetus   |2012-02-23 00:48:51
APAFEJ (apa HEAD ) ! Nem értem,hol kell kezdeni a röhögést és hol kell befejeznem.Felbőszítettük az öntelt és ostoba európai mainstream (véleményformálok)gyülekezetét, főleg szocialista frakcióit,Először:hogy kétharmados többséggel rendelkezünk amit ők - természetükből és jellemükből adódóan - soha az életben nem fognak elérni.Másodszor:Szabályoztuk a magzatvédelmet és a házasságot.Harmadszor: Keresztény alapú kultúrát gyakorlunk.
Úgy tudom ez a három tétel váltja ki a dühöt ellenünk és nyitja ki a gyülölet töviseit hazánk ellen. Na már most hol kell itt röhögni?
apaHEAD   |2012-02-22 21:23:32
Bruhaaahaaaaa

Ez szánalmas már megbocsássatok .
Nem is tudom, hogy sírjak, vagy hagyjam abba a röhögést )

Írtam egy egész hosszú bejegyzést, de rájöttem , hogy fölösleges.
Van amit nem kell magyarázni, mert anélkül is minden világos.

Isten óvjon minket !
Servetus   |2012-02-22 20:02:19
BÉKEIDŐBEN ez a politikai szóváltás nem okozna gondot és nem övezné külpolitikai homlokráncolás.Ám Magyarország az elmúlt huszonkét évben akkor élvezett csak külső békét,amikor baloldali vezetése volt,amely az évtizedes engedelmesség megszokott reflexéből vagy a rossz lelkiismeret okán feltétel nélkül teljesítette a Nyugat bármilyen óhaját.
Ha jobboldali,konzervativ,netán nemzeti erők kormányoztak,máris a demokrácia fenyegetettségéről,szésőjobboldali veszélyeztetetségéről - egyéb jelzőkről nem is szólva - zengett a világsajtó,melyhez a tippeket a hazai és külföldi szocialisták adták.
2006 októberében a gyurcsányi provokáció és brutális rendőr terror idején a Nyugat nem tiltakozott,nem szankcionált,mivel nem sérültek gazdasági érdekeik.
Hazánkban,a most tapasztalt társadalmi békétlenség mögött már nem a politikai hisztériakeltést gyakorló baloldaliak állnak,hanem az egyértelmű pénzügyi lobbi szakemberei,akiknek elemi érdekük megakadályozni,hogy a magyar példa követőkre találjon...!
MTV  - Sajnálom, hogy csak ennyi .... de lehet még jobb   |2012-02-22 18:36:56
Baldrick írta:
Még egy kísérletet teszek
... nemenyi

Kedves Baldrick!
Ennél hitelesebb forrásból kell merítenie!
De a lényeg:
Elképzelhetőnek tartja-e, hogy ebben a helyzetben félre teszi a támadó kedvét, amikor a kormányt és az országot azért támadják, mert nem volt hajlandó "lefeküdni" a külső erőknek. Lehet, hogy ön még ennél is radikálisabb politikát várna el, de látnia kell, hogy most mi a tét, és kivel állunk szemben. Ideje felsorakozni egymás mellé, mert az ellenfél nem tréfál.
Baldrick   |2012-02-22 18:12:54
Még egy kísérletet teszek.
Ugye milyen faramuci  dolog ez a politika.
22 éve erre vártunk, és most senkinek sem hiányzik? Azért furcsa keresztények vagytok ti ott a székházban.
Aki rejtegeti a bűnöst az társtettes.

http://www.nemenyi.net/default.asp?SID=0&AID=0&...
baloss   |2012-02-22 08:53:10
Hátha valakiben feltámad a cikk olvastán,hogy nini, mi sem vagyunk angyalok.És nyugodtan lehet feljelenteni hazaárulásért,bárkit,de akkor visszamenőleg is.

http://nol.hu/belfold/a_fidesz_szinevaltozasai_...
Baldrick   |2012-02-21 16:05:11
https://internetfigyelo.wordpress.com/2012/02/2... Egy kis segítség,behívható formátumban.
Ceruza   |2012-02-21 15:54:43
Köszönjül a tisztességes LENGYEL BARÁTAINKNAK, hogy kiállnak mellettünk.
http://internetfigyelo.wordpress.com/ 2012/02/21/lengyel-internetes-felhivas-magyarorsza g-ugye-most-europa-ugye/
Baldrick   |2012-02-21 15:44:51
A tegnapi jótettetek, jót tettetek??????? Arcpirító!!!
Nesze neked 2/3-os vaktyúk! Tudom már manipulált a lista, azért nem kell nyilvánosságra hozni. Ki ki fia borjai, ezek. Na itt a kérdésre a válasz, kedves Servetusz, mi a hazaárulás, és mivel büntetjük. Majd pont ők?
http://www.parlament.hu/internet/plsql/ogy_szav...
Na, egy kicsit se szégyenlik magukat? Nem esik a lepény mesze, a tehén ülepétől.
Jó böngészést.
apaHEAD   |2012-02-21 11:02:08
Jobb oldal , bal oldal 2/3-ad ha hahaha
Miért mindig a fedősztorin keresztül magyarázzák nekünk a valóságot ?

Magyarország térdre kényszerítése nagyszerű üzlet.
Ha majd kivérzett mint Görög o. akkor a felvásárlása, "újraindítása" , esetleg újranépesítése , de előtte még polgárháborúja még nagyobb üzlet lesz.

Kik és miért, miért, miért ?
Keresztény honlapon aligha kell az olvasókat az újszövetség olvasására buzdítanom.
Ez mindjárt azt is magyarázza, hogy miért égeti őket a Kereszténységre való hivatkozás az Alkotmányban.
Régen nem lehetett Európához tartozni csak Keresztényként ( legalábbis ez a hivatalos kamu ) ... ma úgy tűnik Keresztényként nem lehet Európához tartozni. / Főleg, ha az 1.0-ás verzió á la Baldrick /
Baldrick  - re:   |2012-02-21 08:00:58
Servetus írta:
Én viszont feljelentenék és fülig érő szájjal várnám az illetékes közeg-hatóság állásfoglalását: pro vagy kontra? Akármelyik állásfoglalás szembetűnő és maradandó lesz a jelenre és a jövőre!

Ki maradna szabadlábon, ez a kérdés?
Hogy ide jutottunk, nem a tehetség kérdése volt.
2/3-tól meg mit várunk? 2 év lassan letelt.
Nem hozták nyilvánosságra az ügynöklistát.
Nem oldották fel a gazdasági bűncselekményeket is elfedő titkosításokat.
Nem hoztak a törvényt a fizetési határidőről, és annak betartatásáról.
Helyette bevezették a keleteurópai rabszolgaságot konzerváló egykulcsos adót.
Na pont saját maguk ellen egyértelműsítenének egy törvényt? Gondolja, ki lehet fosztani egy nemzetet hazaárulás nélkül? Szándékosan nem országot írtam.
Helyette színielőadásokat rendeztek a brüsszeli kolhozban, mintha a lényegen valamit is változtatna.
Servetus   |2012-02-20 18:11:21
KEDVES messzi964. Ön nincs is olyan messzi. A szívemben van! Érvelése logikus és szelid. Én viszont feljelentenék és fülig érő szájjal várnám az illetékes közeg-hatóság állásfoglalását: pro vagy kontra? Akármelyik állásfoglalás szembetűnő és maradandó lesz a jelenre és a jövőre!
Baldrick   |2012-02-19 14:48:46
Élősszőr is köszönöm a szólásszabadság nevében, a törölve feliratocskát.
Megértettem, azt pedig még mindig nem szabad. Kíváncsi vagyok mikor jöttök elő ezzel majd mint a spanyolviasszal. Mert ti olyanok vagytok mint a MÁV, állandó késésben. 
Mégis csak jogosan bélyegeztek meg bennünket. Itt valóban a kisebbségek vannak elnyomva, igaz valamikor mi voltunk többségben. Gyengébbek kedvéért a magyarok, a többi meg fene se tudja kiféle.
No de mindegy nem is érdekel, ami még hátra van veletek is túlélem.
http://mandiner.hu/cikk/20120213_et_levetettek_...
Lehet ezt is törölni, csak az tudnám kinek a méltóságáról csacsog ez a hölgy össze vissza. A magyar zászló sért. Ilyen a Ti "szabad" európátok.
Aztán nem árt a tisztánlátás, mit is lát, és gondol a nép, mert lassan kopogtat a választás.
http://stoffan-stofi.blogspot.com/2012/02/tarsa...
Bár tudom, nem a kedvenc szerzőtök, nektek nagyon radikális, főleg ha felfelé kritizál.
Ez meg a mai körlevélhez.
http://mandiner.hu/cikk/20120204_csurka_nehany_...
meszi964   |2012-02-18 23:19:14
Valamiért az előző hozzászólásom csupán félig ment el.
A kérdésem az lett volna, hogy vajon miért nincs mód feljelentést tenni hazaárulásért? Talán a Btk is rendelkezik erről és van Alaptörvényünk is. Sokan hiányolják a feljelentést, illetve sokan hiányolják Martonyi j. megszólalását is az ügyben. A NÉP szerint az igazságügyminiszternek és a külügyminiszternek illene hangosabban megvédenie Magyarországot. Javaslatként azt is hallottam, hogy egy "lex Göncz" törvénnyel az így viselkedő képviselőket azonnal vissza kellene hívni és eltiltani a közszerepléstől. Nem járható út? A CÖF-től is elvárható talán a civil jogorvoslat kezdeményezése....
baloss   |2012-02-18 10:06:26
Miért?Miért?Miért?

Nézzünk kicsit a múltba talán némi választ kapunk a mostani miértekre.
2003-ban a Kereszténydemokrata Unió Orbán és az akkori(mostani?) kereszténydemokrata képviselők nyomására elítélték Magyarországot.

Még két apró adalék.Talán a hazaárulózók is elgondolkodnak.

http://t7.hu/r5l-regiszepidok

http://t7.hu/r5m


És Boriskának teljesen igaza van: a történések egyre jobban emlékeztetnek a szovjet modellre.

És természetesen a cikk csúsztat.Hazánkat senki nem akarja bántani.Kizárólag az agresszív,totális hatalomra törő kormányt kritizálják.

TELJES JOGGAL!
meszi964   |2012-02-17 17:52:08
Hazaárulás:
http://hu.wikipedia.org/wiki/Haza%C3% A1rul%C3%A1s

Magyarország Alaptörvénye 46.cikk.
(3) A nemzetbiztonsági szolgálatok alapvet
Baldrick   |2012-02-18 09:55:08
http://www.youtube.com/watch?feature=player_emb...
mégegyszer mindenkinek a figyelmébe 5 és fél perc, de megéri.

Törölve
boriska   |2012-02-17 12:00:04
Servetusnak teljesen igaza van.! Egyre jobban emlékeztetnek a történések a szovjet modellre. Akik ennyire nekünk rontanak szerintem megélhetési politikusok. Ezek a kirohanások azt mutatják a választóik felé, hogy ők milyen éberen őrködnek az európai demokratikus normák fölött. Arról nem beszélve, hogy a 2/3-ot nem tudják megemészteni. Nem is értik, hogy alkuk nélkül is lehet kormányozni.
Más, engem is nagyon foglakoztat a hazaárulás kérdése ( Bokros, Göncz Kinga, Heller Ágnes, stb) Én se szeretem hogy Göncz Kinga magyar állampolgár. Nem lehetne őt megszabadítani ettől a számára oly kínos tehertől?
H. Éva   |2012-02-17 11:33:47
..."ott támadnak, ahol a legnagyobb számukra a veszély: a kétharmados támogatottságú magyar miniszterelnök meggyengítése, vagy szerencsés esetben görög és olasz mintára való eltávolítása hatalmas siker volna számukra...."

Igen! Minden érdekes számukra, ami a mi belügyünk.
Kérdezem, ismeri mindenki a NÉMET, az osztrák, és sorolhatnám mind a 27 tagország ALKOTMÁNYÁT????Mert ha igen, és azok a "JÓK", akkor értem, miért is támadnak, de így???
Görögországnak adnak pénzt, hogy fennmaradjon (meddig), mi csak garanciát kérünk, és így megaláznak bennünket.
Mi az oka ennek? Milyen a francia médiatörvény, stb...Ha valaki tudja, hasonlítsa már össze a mi magyarunkkal.

Igen, azért van ellene az Unió hazánknak, mert...miért is? Nem bírják lenyelni a békát, hogy 2/3-os támogatottsággal bír a miniszterelnök
Nagyon sok ember ezen dolgoktól eurószkeptikussá válik! Vagy már talán az is???
Servetus   |2012-02-17 08:41:33
CSAK ÚGY MONDOM:Az Európa Únió nem más,mint a régi szovjet model európai köntösbe öltöztetve. Sajnos, Magyarország is hozzájárult, ennek a torz alakzatnak létrejöttéhez,megszületéséhez. 1. A római szerződés,2.A német egység megteremtése,3.Ausztria felé átengedtünk százezer német túristát,4.Ledőlt a berlini fal,5.Egységesült Németország.
Az EU-hoz csatlakozás ideje 2004 Május 1.
Ám előzetesen,1982-ben a Magyar Népköztársaság hozott egy lebetonozott törvényt,mely sem a hazai sem a nemzetközi bíróságokon nem támadható.Ezt megerősítette az Elnöki Tanács által alkotott rendelet amely gyakorlatilag érinthetetlennek,,törvények fölött állónak minősíti a Nemzetközi Valuta Alapot ( IMF ) mely ma is hatályos. Ezt a jogszabályt a hazai Alkotmánybíróság előtt nem lehet megtámadni,mert nemzetközi szerződésről van szó. Hiába változtak meg drámaian a körülmények,nincs jogorvoslati lehetőség,nincs az IMF érinthetetlenségét garantáló jogszabály a megváltoztatásra - kivéve - ha Magyarország kilépne a valutaalapból(IMF)Az alapokmány felállása után az IMF korlátozás nélkül vásárolhatot Magyarországon ingatlanokat,lakásokat, házakat,cégeket,üzemeket,vállalatokat - mindent ami megvehető és privatizálható - az adósság fejében. Mentesíti a valutaalapot minden bírósági és hatósági eljárás alól.Magyar Bíróságok még az IMF tulajdonok bérlőivel szemben sem járhatnak el.Az IMF minden vagyona,jövedelme,követelése és itteni ügylete teljes adó-vám- és illetékmentességet élvez.
Aláírták: Medgyessy Péter, Kovács László.
Csak úgy mondom: 1812-ben(200 éve) fejeződött be a papirpénz cseréje a Habsburg Birodalom részeként Magyarországon,hazánk elszenvedte első államcsődjét. Ez a pénzügyi csőd - ellentmondásosan - fellendülést hozott a hazai gazdasági életben...!
Servetus   |2012-02-17 01:21:23
A TÉMÁBAN NYILATKOZÓ Baldrick és Honda után,a helyeslő fejbólintáson kivül újabbat nem lehet mondani. Ceruza kérdéseire viszont illik tájékoztatást adni: Alkotmányunk és sarkalatos tételeink határozzák meg az államellenes büncselekmények sorát Magyarországon. Ezek:
1. Az alkotmányos rend erőszakos megváltoztatása. 2. Az ellene való szervezkedés. 3. A lázadás. 4. A rombolás. 5. A hazaárulás. 6. A hűtlenség. 7. A kémkedés. 8. Az ellenség támogatása. 9. Az állam és szövetséges fegyveres erő ellen elkövetett kémkedés. 10. Az állam elleni bűncselekmények feljelentésének az elmulasztása.
Baldrick   |2012-02-16 19:10:35
Amióta világ a világ mindig ugyanazok csak más néven. Csak az arcélt figyelni, és jön a megvilágosodás. Minden az övék, de már az életet is sajnálják tőlünk, mert az is csak nekik jár. Csak a bűn nem teljesen az övék, az mindenkié, mert szabad teret, és utat engedtek nekik. A megélhetési politikusok allelujája alatt azt csináltak amit akartak, meg amit szeretnek, ingyenélni. Akik védekezni próbáltak azokat a mamelukokkal eltapostatták. Korábban kellett volna ébredezni. Ami meg a jövőt illeti, megint, ez vagy az lesz. Nem lesz, mert mire odaérünk megint az övék a lépéselőny. Buták, és hiszékenyek vagyunk. A 2/3 miért nem szabadítja fel a titkosításokat? Nem meri? Kéne valami értelmeset csinálni. Sóhajtozhatunk, de magunknak kerestük a bajt, de főleg ti nekünk. Akinek meg nem inge, az majd pólót vesz magára.
http://www.youtube.com/watch?feature=player_emb...
Ceruza   |2012-02-16 15:53:02
Az EU- szoci képviselők mire esküdtek fel, ezt szeretném tudni.
A HAZAÁRULÁSt milyen törvény rögzíti országunkban és mik a szankciói. A mai ellenszavazók haza mernek jönni egyéltalán és a szavazóik szemébe mernek nézni
Honda  - Kilépés   |2012-02-16 13:53:21
Az unióhoz feltételekkel is tartozhatunk, illetve kiléphetünk abból ami nem jó. Nekem már jó ideje nem tetszik az EU úgy ahogy van, mert nem demokratikus intézmény, hanem inkább egy antidemokratikus blokk. Vagyis az EU-ból ha nem is kilépni, de feltételekkel maradni benne a legjobb megoldás. Nekem úgy ahogy van nem tetszik az egész folyamat és jobb lenne egy konföderációs szerződést kötni Japánnal, Törökországgal és más baráti államokkal.
Hozzászólást csak regisztrált felhasználó írhat!
A cikk témájához szólj hozzá, az itt megkezdett vitát másik cikk alatt ne indítsd újra!
A gyűlölködő, másokat bántó vagy rágalmazó, hazánk törvényeit megsértő, vagy a jó erkölcsbe ütköző illetve trágár beírásokat töröljük.
A hozzászólás NEM tartalmazhat sem politikai, sem kereskedelmi reklámot, és meg kell feleljen az interneten kialakult általános elveknek. Ezekről az elvekről mindenkinek ajánlatos elolvasnia a Magyar Netikettet.
A moderálás ellenére a beírásokért azok szerzői viselik a felelősséget, a hozzászólás engedélyezése nem jelenti azt, hogy a szerkesztőség azonosul annak tartalmával.
Nem kötelező ugyan, de olvasóink egy régebbi szavazása alapján a hozzászólások alapesetben tegeződőek.
Célunk egy együtt- (nem szükségképp egyformán!) gondolkodó közösség.


3.26 Copyright (C) 2008 Compojoom.com / Copyright (C) 2007 Alain Georgette / Copyright (C) 2006 Frantisek Hliva. All rights reserved."