Bejelentkezés|| Regisztráció
Új jelszó
Iratkozz fel
hírlevelünkre!






A Megbékélés Chartája
II. Rákóczi Ferenc Alapítvány - Magyarságismereti Mozgótábor
Népszavazás-kalkulátor!
Legyen-e, s ha igen, milyen legyen a népesedéspolitika Magyarországon?
Egy biztosító - több biztosító az egészségügyben? A Magyar-Hon-Lap saját sorozata
KDNP
MKDSZ
IKSZ
FIDESZ
FIDELITAS
FIT
Európai Néppárt
ENP-ED MAGYAR DELEGÁCIÓ
Írj a magyar EP-képviselőknek!
Pesty László: Megsebzett Ünnep
Demokrata Online
Szövetség
ORBÁN VIKTOR
Árkád Szépirodalmi és Művészeti folyóirat
Dinnyés József daltulajdonos
Magyarok Háza
A szabad vasárnapért
Kismama bérlet
MTI
Magyar Krónika
 Korábbi híreinkért kattintson ide!
A fiatalok felé nyit a bécsi turizmus Budapest kiemelt helyet foglal el az osztrák főváros turisztikai stratégiájában, amellyel a fiatal korosztály felé nyit Bécs - közölte a Noguchi Portell Novelli kommunikációs ügynökség.

Jelentősen növelte forgalmát a magyarországi Bosch csoport A magyarországi Bosch csoport 134 milliárd forintra növelte forgalmát a magyar piacon, ez 13 százalékkal haladja meg a 2010-es eredményt. A Magyarországon tizenegy leányvállalattal jelen lévő cégcsoport tavalyi eredményeit szerdán sajtótájékoztatón ismertette a magyarországi Bosch csoport vezetője.

Az ausztrál anglikánok is teljes egységre léphetnek a Katolikus Egyházzal Az Ausztrál Püspöki Konferencia keretében 2012. június 15-étől állítják fel a személyi ordinariátust azoknak az anglikánoknak a számára, akik az Anglicanorum Coetibus kezdetű apostoli konstitúció útmutatási alapján egységre lépnek a Katolikus Egyházzal. Ez lesz a harmadik személyi ordinariátus, amelyet XVI. Benedek pápasága alatt felállítanak: az első volt a nagy-britanniai, a második pedig az egyesült-államokbeli.

Ünnepi taggyűlésen emlékeztek Isépy Tamásra A Kereszténydemokrata Néppárt Miskolc Városi Szervezetének tagjai Isépy Tamásra, a magyar és a miskolci kereszténydemokrácia meghatározó alakjára emlékeztek, akiről a miskolci székház nagytermét is elnevezték. A KDNP múltját, jelenét és jövőjét is elemző rendezvényen részt vett Semjén Zsolt miniszterelnök-helyettes, a Kereszténydemokrata Néppárt elnöke, és Harrach Péter, az Országgyűlés KDNP frakciójának vezetője is.



A legújabb hozzászólások


Időjárás
http://www.idokep.hu/
Időjáráselőrejelzések
Időjárás előrejelzés
A Magyar-Hon-Lap RSS csatornái
Hírlevelek
Hozzáadás a Google kezdőlapjához Twitter





Bérkalkulátor
Mennyi az annyi? Bérkalkulátor a Magyar-Hon-Lapon!



Ez volt a vizitdíj-útmutató


Sajtó
Nagyon hasznos
Küldj SMS-t
Kultúra
Szótárak
KERESZTÚT
Népszavazás 2004

PAX-TV heti műsora

Átváltók

Panoráma
csak egy kattintásra!

Mit látsz ma az égen?
Be szép a Világ!
Web kamerák

Gazdaság
Tözsdeinformációk - Központi Statisztikai Hivatal- OECD statisztika - MNB

Hazai közélet - Egyesületek
1000 év törvényei
Parlament- Miniszterelnöki HivatalPártokFidelitasIKSZIKSZ - Csongrád megye - Határon Túli Magyarok Hivatala
Közvéleménykutatások - Magyar millennium - Választási Hivatal - KÜM EU vonal

Nemzetközi közélet - Egyesületek
Európai Unió - Európai Parlament - Európai Néppárt - Európa Tanács - CDU - Brit Nagykövetség - Capital Commentary -
Szent István Egyesület - Magyar Koalíció Pártja - RMDSZ - VMSZ - Magyar Emberjogi Alapítvány

Turisztika - szórakozás
Hotelek - Falusi turizmus - Országjárás - Utazás - Erdély - Hannover EXPO 2000 - WorldGuide - Világlátó

Internet
Keresők - Ingyen E-mail lehetőségek - Ingyen WEB-helyek - Virusirtók - Összetett kereső - Címtár

Hit - vallás
Biblia
Katolikus - Magyar Katolikus Egyház - Könyvtár - Vatikán - Napi igeliturgia - Virtuális plébánia - Gyulafehérvári érsekség - Gyomaendődi iskola - Igen c. folyóirat - HÁLÓ - Rókusi Katolikus Klub - Dunaharaszti és Taksony plébániái - Szent Család Plébánia
Keresztény fiatalok klubja
Zarándok
Görögkatolikus - Parochia
Református - Parókia.net - Pasarét
Evangélikus - Magyar Evangélikus Egyház
Unitárius Unitárius Egyház - Petrozsényi templom

Egyéb - Hirdetések
Álláshirdetések - SZJA és 1 %

"Akik Magyarországot támadják, azok követnek el jogsértést" Nyomtatás E-mail
További cikkek a kategóriában: Közélet
2012. január 28.

Akik Magyarországot támadják, azok követnek el jogsértést”

Nagyon is” – ez volt a válasza Bernd Posselt német (CSU) európai parlamenti képviselőnek a Lánchíd Rádió Magyarok című műsorában feltett kérdésre, hogy hisz-e a magyar kormányban.

Ön is részt vett múlt szerdán az Európai Parlament plenáris vitáján, és fel is szólalt Magyarország védelmében a kisebbségekkel kapcsolatban.

Valóban, három pontot vetettem fel egy rövid hozzászólásban. Egy retorikai kérdést intéztem a liberális frakció vezetőjéhez. Először azt kérdeztem Verhofstadt úrtól, hogy tisztában van-e azzal, hogy Magyarországnak van a legjobb kisebbségi törvénye Európában, míg néhány alapító tagországnak egyáltalán nincs ilyen. Másrészt megkérdeztem, hogy tudja-e, hogy az EU alapjogi chartája jogilag a magyar alkotmány része, míg például Nagy-Britannia kivonta magát alóla. Illetve érdeklődtem: tudja-e, hogy hány kötelezettségszegési eljárás folyik az Európai Unióban, hogy ez teljesen normális Németországgal, Franciaországgal, vagy más országokkal szemben. Nem csinálnak ekkora ideológiai cirkuszt belőle. Rendszeresen vannak ilyen eljárások, és ezért teljesen abszurdnak tartom, hogy ezt ilyen cirkusszal körítették.

A magyar lakosságnak most lehetősége volt a televízióban nyomon követni a vitát, és tudja, mi sokáig sokat gondoltunk az Európai Unióról, sokat reméltünk attól a fajta demokráciától, amelyet az unióval kapcsolatban feltételeztünk. És most a plenáris ülést nézve, többen érezhették úgy, hogy biztosan van valahol a világban egy fasiszta, nacionalista ország, amelyet történetesen szintén éppen Magyarországnak hívnak, mert az biztos, hogy nem a mi hazánkról beszélnek.

Ezt a felfogást nem szeretem, Magyarország őszinte barátjaként mondom, nem szabad azt gondolni, hogy az Európai Unió egységes egész. Tudja, Magyarország a szocialisták alatt egészen másfajta politikát folytatott, mint most, és az EU-ban, illetve az európai intézményekben is különböző vélemények léteznek, nincsen olyan, hogy az EU, hanem vannak a baloldaliak, illetve jobboldali csoportosulások, és ezeknek különbözik a felfogásuk. Nem szabad ezeket egy kalap alá venni. Az Európai Unió ugyanolyan politikai színtér, mint bármelyik másik, ott van a község, aztán a régió, majd az állam, és végül az európai szint. Teljesen normális, parlamentáris, hogy valaki kifejti a véleményét, más pedig ellentmond. Ugye Verhofstadt úr elmondhatta a saját véleményét, ami egyébként teljesen abszurd, de én válaszoltam neki, és sokan mások is, tehát a politikai táborok szerint különbséget kell tenni az EU-ban.

Ugye valójában három kötelezettségszegési eljárásról kellett volna szólnia a vitának?

Na ez az, amit külön kell választani, és nagyon nem helyes, hogy így összemosták egy ideológiai cirkusszal, amiről beszéltem. Tudja, Németországnak és Franciaországnak minden évben vannak kötelezettségszegési eljárásai, más országoknak is, talán erről nem tudnak a magyarok. Teljesen normális, hogy a tagországok törvényeinek kompatibilitását az európai törvényekkel megvizsgálják. Ez egy teljesen normális eljárás, és ha valami nem kompatibilis, akkor egyszerűen megváltoztatják, és ezt Orbán Viktor az ülésen kristálytisztán megfogalmazta. Azt mondta: itt három konkrét ügyről van szó, na de erre jött a nagyon jellemző baloldali reakció Verhofstadt úrtól és Svoboda úrtól. Mindketten azt kezdték replikálni, hogy nem a paragrafusokon van a hangsúly, hanem a szellemen, mely mögötte van. Na, ezt hívom én ideológiai cirkusznak.

Ideológiai háború dúl az európai parlamenten belül, és most Magyarország felett vívták meg a csatát?

Igen, azt hiszem, igen. Viták mindig is voltak, és valószínűleg lesznek a jövőben is. Nagyon tetszett, hogy Orbán Viktor milyen nyugodtan és tárgyilagosan magyarázta el, hogy ez az én véleményem, és a mi véleményünk is egy európai vélemény. Lehet, hogy jelenleg kisebbségben vagyunk, bár ez sem biztos, de akkor is egy legitim európai vélemény. Ez a lényeg! Tudja, én megértem, hogy néhányan dühösek a jogtalan támadásokért, de nem szabad általánosítani. Nem az EU, hanem az európai baloldal, mely pillanatnyilag csekély többséget élvez, amely ideológiai támadásokat folytat.

Nagyon csodálkoztam, hogy európai parlamenti képviselők, komoly emberek bátran felállnak, és véleményt mondanak egy kormány tevékenységéről, alkotmányáról, az országban zajló folyamatokról úgy, hogy nem jártak itt, nem olvasták az alkotmányt. Nem beszélgettek magyar emberekkel, esetleg találkoztak olyan újságírókkal, akiknek kormányellenes véleménye van, és ilyen félinformációk, egyoldalú vélemények alapján vontak le hangosan következtetéseket.

Látja, ezt teszik mindig az ideológusok. Az egyik legeklatánsabb példa, hogy az egyik legnagyobb német napilap megírta, hogy kihúzták a köztársaság szót az alkotmányból. Tényleg, nem az első mondatban szerepel, csak a másodikban, vagyis manipulálnak. Ez visszataszító.

Orbán Viktor egyértelműen kimondta, hogy mindhárom vitatott kérdésben kész a kompromisszumra, ha kell, hajlandó változtatni. Mit tehetne még a kormány?

Azt gondolom, nagyon helyesen viselkedik. Nem hagyhatjuk, hogy három különböző dolgot összekeverjenek. Itt van ugye a kötelezettségszegési eljárás, amilyen, mint már említettem, más tagországok esetében is gyakran előfordul, vagyis a komisszió majd megvizsgálja, hogy az adott törvény egyezik-e az európai joggal, és ebben a kérdésben Orbán úr ugye abszolút kompromisszumkész. Másfelől politikai kritikát fogalmaztak meg a magyar kormánnyal szemben, amiről megint azt kell mondanom, hogy szintén legitim. Nem várom el senkitől, hogy lelkesedjen azért, amit Orbán úr mond. Én például szintén nem voltam elragadtatva attól, amit a spanyol szocialista miniszterelnök, Zapatero a családról mondott, hanem inkább megrökönyödtem, szerencsére már leváltották, de ez attól még egy legitim politikai nézet. Az embernek lehet ilyen, vagy olyan véleménye, ez így van rendjén. A harmadik, amit én következetesen ideológiai cirkusznak nevezek, az, hogy annak érdekében, hogy egy bizonyos ideológiát megszilárdítsanak, célzottan hazugságokat terjesztenek. Na ez az, ami abszolút elfogadhatatlan, és rettenetesen zavar.

Természetesen a gazdasági válság gondjait is rendbe kell tenni, és ott is érthető, ha a különböző államok véleménye nem egyezik. Például Merkel asszony és Monti úr jó barátok, Németország és Olaszország jó kapcsolatban vannak, de amit Monti követelt, vagyis hogy kétszerezze meg a hozzájárulását Németország a védőhálóban, ezt elutasítja a német kormány. Ez is érthető nézetkülönbség. Nálunk úgy mondják, a templomot a faluban kell hagyni, és ami nekem tetszik az Európai Néppártban, és mégiscsak mi vagyunk a legerősebb frakció az Európa Parlamentben, nincs abszolút többségünk, de miénk a relatív többség, szóval hogy igen egységesek vagyunk Magyarország támogatásában. Szeretném kiemelni a frakció vezetőjének szerepét, a francia Joseph Daul nagyon bátran támogatja a magyar kormányt, hogy tegye a dolgát a parlamentben. Ez nem azt jelenti, hogy nincsenek kritikák, de azt hiszem, nagyon tisztességes a támogatás.

Ha jól értem, akkor Ön hisz a magyar kormányban.

Nagyon is. Én elolvastam az alkotmányt, írtam is róla. A magyar alkotmány az egyik legjobb és legmodernebb alkotmány Európában az emberi jogokat, a kisebbségi jogokat, a bioetikát illetően. Ugye azzal támadják, hogy a családról alkotott kép nem tetszik egyeseknek, na de egyértelműen benne van az EU alapjogi chartájában, hogy a házasság és család definícióját maguk az egyes tagországok határozzák meg. Vagyis Magyarország nem tett mást, mint hogy alkalmazott egy érvényben lévő európai jogszabályt, és akik ez ügyben Magyarországot támadják, na éppen azok követnek el jogsértést.

Horváth Ágnes

Lánchíd Rádió
2012. január 26.



Hozzászólások
Keresés RSS
Servetus   |2012-02-10 22:37:42
FIGYELJÜNK ENYICKÉRE: "A MALÉV ügy egy gondosan előkészített és megszervezett akció volt.....újabb gondot okozva a kormánynak." Igaza van! Jó lenne a továbbiakban ezen a szinten tartani eszmecserénket. Amikor tagja lettünk az EU-nak, összevegyültünk egy többnyire uzsorás kufár társasággal és most csodálkozva látjuk,hogy a pénzügyi birodalom központi akaratából kormányokat és kormányfőket cserélnek le Görögországban,Olaszországban és ami majdnem sikerült Magyarországon is.
Az Unio mértékadó vezetői látva a hazai ellenzékünk impotens alkalmatlanságát és észlelve a magyar kormány melletti tömeges társadalmi kiállást,már nemcsak kockázatosnak de sikertelennek is tűnhet minden további politikai nyomás-rombolás. Rendeztek ismételten még egy megalázó farsangi happeninget,megfejelve a MALÉV látványos csődjével és most várják a kiegyezést,bízva történelmi tapasztalatainkban...! Reméljük egyikre sem fog hasonlitani.
Delegált-közismert-idősödő magyar képviselőnőnk azt nyilatkozta,hogy nem Magyarország ellen, hanem Magyarországért harcolnak. Ismerjük!
Ezért mondjuk, hogy a Haza nem eladó!
Ildiko43  - Akik Magyarországot támadják   |2012-02-10 17:34:13
Posselt képviselő úrral készült riporttal indult a blog. Természetesen gellert kapott, mert mindig van olyan ember, aki ezen munkálkodik. A tegnapi vita (02.09.) az EU parlamenti emberjogi bizottságban, a liberális frakció kezdeményezésére, visszavitt minket a startpontra! A hazánk elleni, már unalomig ismételt hazugságokra semmi hatással nem volt semmilyen válasz. Nem is hajlandók változtatni arrogáns, antidemokratikus véleményükön!
enyicke  - re,re,re   |2012-02-10 16:44:26
baloss-nak üzenem, lazítson! Ezt a kormányt demokratikusan választotta meg a parlamenti többség. Akkora sz....t hagytak itt a szocik, aminek kitakarítísa - persze jogállami keretek között - időbe telik. De türelem, a többség megvan, a karaván halad, a kutyusok meg csak vonyítsanak.
enyicke  - re   |2012-02-10 16:38:44
A MALÉV ügy egy gondosan előkészített és megszervezett akció volt véleményem szerint - mind itthon, mind az EU-ban. Időzített bomba, mely gombnyomásra robbant fel újabb gondot okozva a kormánynak. Persze a szocik közül senki sem tud semmit, a szerződések korrektek voltak, stb. Csak azon csodálkozom, hogy a volt pénzügyminiszterek, és válogatott off-shore lovagok még mindíg szabadlábon grasszálnak és belevigyorognak a kamerákba nap mint nap! Remélem nem sokáig! Jó lenne, ha begyújtanák rakétáikat a bíróságok!
Baldrick   |2012-02-10 13:57:11
Tegnap, ha jól láttam, megismételték a nürnbergi pert? Mert akiket nem lehet megnevezni, mert mint tudjuk azt nem szabad, egyfolytában gyűlölködtek és fasisztáztak. Vagy nincs új a nap alatt?
Szégyen. Ennek a beteg, debil kolóniának, mi a tagja vagyunk? Mit keresünk mi ezek között. A gönczkingát, meg miért nem mártjuk már aranyba.
Baldrick  - re: baloss   |2012-02-10 08:36:58
te ugye az vagy?
baloss   |2012-02-10 08:03:06
Nem csak a Wizzair jelentette fel a MALÉVOT,hanem pl. a Travel Service is,sok más légitársasággal együtt.

ATV Egyenes beszéd
2012.02.03. 19:25
Farkas Attila  Travel Service
baloss   |2012-02-10 08:04:51
Meg kell nyugodnia mindenkinek. a MALÉVOT az Orbán kormány dilettantizmusa,totojázása döntötte be.Több mint másfél évük volt rá,az égvilágon semmit nem tettek érte.Nagyon sok helyen megoldották,csődbement a légitársaság,másnap ujjáalakult és ment minden tovább.Dehát szegények, mindenre nem juthatott idejük.Annyi más fontos dolguk volt.Ügyészség,bíróság,PSZÁF,ÁSZ,Alkotmány,OVB,ban kadó,multiadó,nyugdíjpénztárak kiürítése stb......stb.....
Bodor Miklós László  - re:   |2012-02-09 17:49:50
Edóka írta:
Új hír! [url]http://Nem szoktam népszabit olvasni, de ez érdekes. A Wizzair döntötte be a MALÉV-ot. Kiderült, hogy Oszkó április óta igazgatósági tag ott!!!! http://nol.hu/gazdasag/oszko_aprilis_ota_a_wizz...


Nem a népszabiban olvastam: http://privatbankar.hu/utazas/tobb-nemzeti-legi...

Kezdem megérteni miért jöttek létre, kiknek eszközei a fapados légitársaságok!
Edóka   |2012-02-09 17:40:22
Új hír! Nem szoktam népszabit olvasni, de ez érdekes. A Wizzair döntötte be a MALÉV-ot. Kiderült, hogy Oszkó április óta igazgatósági tag ott!!!! http://nol.hu/gazdasag/oszko_aprilis_ota_a_wizz...
Edóka   |2012-02-07 14:43:21
Kedves baloss!
Igaza van, az a nyolc év az oka, hogy a MALÉV "repült". Talán nem kellett volna az orosz maffia kezére játszani a MALÉV-ot.
baloss   |2012-02-07 13:33:07
Kedves Edóka!
A nyolc év alatt a MALÉV R E P Ü L T.
Ha már Oszkó teljesen logikus magyarázatát szánalmasnak minősíti,akkor nézze meg az Egyenes Beszédben az Óvári Tamással készült interjút.
De most legyünk tárgyilagosak.Így kellett, ilyen piszkos módon csődbe vinni a MALÉV-ot?Hogy sms-ben tudatták a pilótákkal külföldön,hogy ennyi volt.Reggel bemegy dolgozni a MALÉV dolgozó és már nincs munkahelye?Így kellett ezt csinálni?Ha már megmenteni nem volt sem idejük,sem szakértelmük,legalább az emberek miatt csinálták volna tisztességesen!
Reméljük a következő nem a BKV lesz!
Edóka   |2012-02-07 12:41:52
Még annyit....a szoclibeknek 8 évük volt rá, hogy kezdejenk valamit a MALÉV-vel. Annyit sikerült tenniük, hogy eladták olcsón, majd visszavették horribilis összegért, különféle az országra nézve hátrányos titkos paktumokkal. Ha nem adják el, akkor most nem kellene megmenteni. A szoci kormányoknál már hagyomány, hogy mindig az országra nézve előnytelen szerződéseket kötnek, utána a Fideszre mutogatnak, hogy az általuk elbaltázott dolgokat nem hozza helyre.
Edóka   |2012-02-07 12:25:32
Majd kiderül, kedves baloss!
http://mno.hu/belfold/hutlen-kezeles-miatt-nyom...Minden esetre én nem csak Oszkó szánalmas magyarázkodását olvasom, ahol próbál kibújni a felelősség alól.
baloss   |2012-02-07 10:06:11
Kedves Edóka!
Ilyenkor,egy egy nagy blama esetén mindíg megszaporodnak Buday látogatásai a HÍR Tv-ben,megszaporodnak a sajtótájékoztatói,sok mindent sejttet,keveset bizonyít.Addig sem beszélünk az áremelkedésekről,a leminősítésekről,az Európai Bizottság vizsgálatairól....stb...stb.Mentrendszerűen jönni fog Surján László cikke,amiben pontról pontra bebizonyítja,hogy csakis a szocik,de főleg Gyurcsány tehet mindenről,így a MALÉV csődjéről is.
Arról csend van,hogy ha folytatja Orbán a Bajnaiék által megkezdett MALÉV megmentését célzó intézkedéseket,ma már egy másik nemzeti légitársaságunk lenne,ami nem jogutódja a MALÉV-nak.
Dehát ő nem ért rá evvel foglalkozni,meg kellett teremtenie a saját ellenségét,a saját ügyészségét,a saját bíróságát,a saját Állami Számvevőszékét,a saját PSZÁF-át,a saját Alkotmányát,a saját sajtóját,a saját köztársasági elnökét,egy rakás saját törvényt,így a saját választójogi törvényt is.És még sorolhatnám napestig.
Ki ér rá ilyen rohamtempó mellett ilyen piszlicsáré ügyekkel foglalkozni mint a MALÉV?
Edóka   |2012-02-06 10:28:16
A MALÉV-ügyhöz még egy adalék. Gyurcsány titkos záradéka.
http://mno.hu/ahirtvhirei/gyurcsanynak-felelnie...

Kinek a dilettáns intézkedéseiről is beszélünk? 450 milliárdos teher ismét.
Ez szokás a szoci kormányoknál. Horn Gyula is kötött olyan szerzédőst anno az áramszolgáltatóval, ami szerint ha nem lesz nyeresége a cégnek, azt a magyar állam vállalja és fizeti.
Edóka   |2012-02-05 10:10:34
Csak hogy tisztán lássunk. Kik is voltak azok, akik eladták a MALÉV tulajdonjogát 200 millióért, utána visszavásárolták 40 milliárdért? Ezt követően pedig további állami pénzeket pumpáltak bele. Most a Wizzair, amely cég bedöntötte a MALÉV-ot helyet kér magának az itteni megüresedett piacon, a segítőtárs Tel-Avivval karöltve. Meg volt ez tervezve alaposan. Amúgy a fenti két összeg közötti különbség hol van? Valahogy olyan sikkasztás íze van az egésznek. Egy kicsit hátrább az agarakkal kedves baloss. Ha valaki gondolkodóba esne, kik is lehettek ennek a furcsa üzletnek a kivitelezői, elárulom. A Gyurcsány-Veres vonal.
Baldrick  - re:   |2012-02-05 16:51:15
baloss írta:
Dehát Magyarországot nem támadja senki.Annál inkább a jelenlegi adminisztráció diktatórikus,dilettáns intézkedéseit.Meghívok mindenkit egy Brüsszeli kirándulásra,hogy meggyőződhessen mindenki erről..Malév géppel megyünk a jegyet én fizetem.

Jut eszembe az az 500 milliárd amit MOL részvényekbe helyezett a kormány a tőzsdén-és amiből 200 milliárd már hiányzik-vajon elég lett volna egy új légitársaságot csinálni? 100 milliárd a MALÉV adóssága.A veszteség fele elég lett volna.


Vén vagyok, de még mindig tanulok, a bolondság fokozható. Személyesen gazdád verte bele a szöget, és stílszerűen, az EU Tel Avivval közösen  bevégeztette.
Te csak szürcsöld az "olcsó" gázolajat, mindenkinek jobb lesz.
Baldrick  - re: re: re: kiegyensúlyozottan, ésszel   |2012-02-05 08:51:50
MTV írta:
Baldrick írta:

bár nem én lettem megszólítva...
Továbbá amit ír azzal nem is nekem válaszol kedves Baldrick. A boltot példának hoztam. Párhuzamként tekintse egy ideális világban. Ahogyan a jó boltos is igyekszik mindenkivel jó viszonyt fenntartani a gazdaságpolitikusok is ezt kell tegyék. Mivel most a legtöbb vevőnk az EU országokban van, érdemes velük jó viszonyban, akár integrációban is lenni.
Ön és én nem kereskedünk egymással, ezért bátran és akár lesújtóan is jellemezheti a mondókámat. Elfér.


Kedves MTV!

Mint tudjuk, ideális világ nincs, pont miattuk. Én csak azért bátorkodtam, és meg is ismétlem Önnek feltett a kérdést, mert töretlen unióhívő.
Mit tett az unió, és bármely magyar kormány a példa kedvéért, a kiskereskedőkért (bár sorolhatnám még a kárvallottakat), a multiktól elszenvedett hátrányaik enyhítéséért. Hány adózó kisvállalkozó, ment tönkre, a röhelyes mértékű adót fizető multikkal szemben.
Ha tudja válaszolja meg legyenszives.
Edóka   |2012-02-03 18:19:42
Elfogadom, a baloldali politikusoknak úgy is fizetni kell ezért.
baloss   |2012-02-03 18:21:46
Dehát Magyarországot nem támadja senki.Annál inkább a jelenlegi adminisztráció diktatórikus,dilettáns intézkedéseit.Meghívok mindenkit egy Brüsszeli kirándulásra,hogy meggyőződhessen mindenki erről..Malév géppel megyünk a jegyet én fizetem.

Jut eszembe az az 500 milliárd amit MOL részvényekbe helyezett a kormány a tőzsdén-és amiből 200 milliárd már hiányzik-vajon elég lett volna egy új légitársaságot csinálni? 100 milliárd a MALÉV adóssága.A veszteség fele elég lett volna.
MTV  - re: re: kiegyensúlyozottan, ésszel   |2012-02-03 17:43:19
Baldrick írta:

bár nem én lettem megszólítva...
Továbbá amit ír azzal nem is nekem válaszol kedves Baldrick. A boltot példának hoztam. Párhuzamként tekintse egy ideális világban. Ahogyan a jó boltos is igyekszik mindenkivel jó viszonyt fenntartani a gazdaságpolitikusok is ezt kell tegyék. Mivel most a legtöbb vevőnk az EU országokban van, érdemes velük jó viszonyban, akár integrációban is lenni.
Ön és én nem kereskedünk egymással, ezért bátran és akár lesújtóan is jellemezheti a mondókámat. Elfér.
tor  - re: re: kiegyensúlyozottan, ésszel   |2012-02-03 09:40:13
Baldrick írta:
érdemben válaszolni mit is kaptunk cserébe mi

egy a sokszázból:
http://mkdsz.hu/content/view/25654
persze, nincs értelme. Baloss már csak egy kávét kér
Baldrick  - re: kiegyensúlyozottan, ésszel   |2012-02-03 09:03:31
MTV írta:
Servetus írta:
A FENYEGETŐ ... XXI.század!
Kedves Servetus! Képzelje el, hogy egy boltot vezet! Szépen kiszolgál minden vevőt? Minden szállítóval leül tárgyalni, akitől eladható és jó minőségű árut remélhet?
Természetesen több üzleti stratégia lehetséges, de az üzlet az üzlet. A megbízhatóság, a vevők megtartása ... sok fontos szempontot érdemes figyelembe venni. Nem igaz?

Kedves MTV,
bár nem én lettem megszólítva,de ez a valóságot nélkülöző propaganda hogynemondjam....
Szép ez a példa, de életszerűtlen.
A szépen gondosan kiszolgáló fentmaradása ettől lenne függő, de szép lenne.
Az árak egyre emelkednek, mert a beismert infláció a ténylegesnek (valós megélhetési költségeknek) jó ha fele. Aztán az embereknek sincs már pénzük, és csak beszélgetni járnak a családias meleg kis üzletbe. Aztán emelkedik a üzlet bérleti díja, a rezsiköltség, a könyvelés, az őrzési díj stb.. ami persze kötelező, és a jól dolgozó, kedves mosolygós megszokott üzletbérlő fogja a motyóját, és megy munkanélkülinek. (vagy 3 hónapra, aztán a Jóisten tudja hova a vakvilágba) Ha egyszer sikerülne mondanivalójukat valami élő példával alátámasztani, de jó lenne.
Mondjuk ha megmondaná, milyen támogatást kapnak a magyar kiskereskedők a multikkal szemben. Vagy mit tett megbízójának ( ha nem értené, nekünk magyar állampolgároknak, és nem a haveroknak) a magyar kormány, a mindent elöntő kínai árúval szemben.
Ön biztos a tűznél melegedő elméleti ember mert , sajnos a valóságot meg sem tudja közelíteni. A bemagolt szöveg meg a valóságban aztsem éri, mert a valós helyzetet mi közelről látjuk, hiszen sajnos megéljük.
Ui.: mint szokták mondani ez az "ingyenviagra" nem megy ki a fejemből. Utána is nézek mi jó van még ebben az uniÓcskában.
És nem megsértődni, érdemben válaszolni mit is kaptunk cserébe mi ezért a nagy erőlködésért. Mert nem én mondtam, de így hangzott másfél évvel ezelőtt, a magyar lakosság már tovább nem terhelhető.
MTV  - kiegyensúlyozottan, ésszel   |2012-02-03 00:28:59
Servetus írta:
A FENYEGETŐ ... XXI.század!
Kedves Servetus! Képzelje el, hogy egy boltot vezet! Szépen kiszolgál minden vevőt? Minden szállítóval leül tárgyalni, akitől eladható és jó minőségű árut remélhet?
Természetesen több üzleti stratégia lehetséges, de az üzlet az üzlet. A megbízhatóság, a vevők megtartása ... sok fontos szempontot érdemes figyelembe venni. Nem igaz?
Servetus   |2012-02-01 12:26:33
A FENYEGETŐ SZÉTESÉST mutató Európai Unió mellett, jogunk van fejünket felemelve körülnézni. Az európai szocialisták és liberálisok közötti ideológiai háborút vívják csak meg nélkülünk,mi pedig vegyük észre,hogy a mai XXI.század átrendeződése néhány új lehetőséget kínál.
Meglehet egyezni Oroszországgal is,jóllehet 1956 némi homlokráncolást okozhat.Ám ne a múltat ápoljuk hanem a jövőt.Putyin elnök beiktatása után a lehetőségeket kell vizsgálni és keresni a kapcsolatokat Törökország felé,pontosabban a türk világ felé - NAGY ÍVBEN ELKERÜLVE A SZUEZI CSATORNA KÖRNYÉKÉT! Azerbajdzsán,Kazahsztán népei nemcsak tisztelnek bennünket de rokoni szálak is fűznek hozzájuk,akik rövidesen gazdaságilag és erkölcsileg globális tényezőkké növekedhetnek a következő évtizedekben.Igen! Ez már a XXI.század!
Jenő   |2012-01-29 19:03:21
Már többször, több helyen megirtam, hogy elképesztően rossz a kormány propagandája. - Mondhatni naiv.

Befele is, kifele is.

Én beszéltem. - Sokadszor.
MTV  - Nulla tájékoztatás   |2012-01-29 17:11:16
A támadók azért is léphetnek fel könnyedén Magyarország ellen, mert lényegében nem ad hírt magáról idegen nyelveken. Nem lehet csak abban bízni, hogy majd a nemzetközi sajtó hitelesen leközli, amit a kormányszóvivő magyarul elmond. Elég nyilvánvaló, hogy ez így nem működik.
svjoe   |2012-01-29 00:53:54
Köszönjük a támogatást és a felvilágosítást is: nem kell hiú ábrándokat fűzni az unióhoz.
Hogy idézzek mást ebből a lapból : a "világnak az a baja, hogy a gonoszak bátrak és a jók gyávák."
Nem "tüdöztük "le ezt a nyílt közvetités során is látott, megalapozatlan vádaskodást, de tudjuk már, hogy most nem fegyverrel, hanem a pénz hatalmával akarják kikényszeríteni a megalázkodást. Ennyire unió az unió. És kooperáns vagy felbújtó mindig van, remélem a választók felimerik és megjegyzik őket.
Ildiko43  - Posselt képviselő véleménye   |2012-01-28 17:36:58
Bernd Posselt urat, mint a német Páneurópa Unió elnökét ismertem meg. Tapasztalt politikus, és véleménye autentikus.
Hozzászólást csak regisztrált felhasználó írhat!
A cikk témájához szólj hozzá, az itt megkezdett vitát másik cikk alatt ne indítsd újra!
A gyűlölködő, másokat bántó vagy rágalmazó, hazánk törvényeit megsértő, vagy a jó erkölcsbe ütköző illetve trágár beírásokat töröljük.
A hozzászólás NEM tartalmazhat sem politikai, sem kereskedelmi reklámot, és meg kell feleljen az interneten kialakult általános elveknek. Ezekről az elvekről mindenkinek ajánlatos elolvasnia a Magyar Netikettet.
A moderálás ellenére a beírásokért azok szerzői viselik a felelősséget, a hozzászólás engedélyezése nem jelenti azt, hogy a szerkesztőség azonosul annak tartalmával.
Nem kötelező ugyan, de olvasóink egy régebbi szavazása alapján a hozzászólások alapesetben tegeződőek.
Célunk egy együtt- (nem szükségképp egyformán!) gondolkodó közösség.


3.26 Copyright (C) 2008 Compojoom.com / Copyright (C) 2007 Alain Georgette / Copyright (C) 2006 Frantisek Hliva. All rights reserved."